MBA چیست؟

MBA مخفف عبارت Master of Business Administration است و البته گاهی در نوشته‌های فارسی، آن را به صورت ام بی ای هم می‌نویسند.

ام بی ای سلامت (Health MBA):

برنامه ای که کارشناسی مهارت های چند رشته ای را به متخصصان مراقبت های بهداشتی فعال در حوزه سلامت تدوین میکند.

در تعریف کلی این دوره درک عمیق از سیاست های بهداشت، پیامد های جامعه شناختی و نگرانی های بهداشت جهانی را ایجاد کرده و مهارت های لازم برای رسیدگی به کلیه ی امور حوزه بهداشت و سلامت معاصر به دانش آموختگان می دهد.

چرا باید در دوره ی MBA سلامت شرکت کنیم؟

با توجه به اینکه کلیه امور مرتبط با حوزه سلامت به واسطه اهمیت و حساسیت بالا در بهداشت و درمان و ارتباط مستقیم با سلامت جامعه، بیش از سایر مشاغل، مورد توجه و ارزیابی قرار می گیرند. مدیریت کسب و کار های این حوزه نیز از اهمیت ویژه ای برخوردار است. پس متقاضیان کسب این مهارت، با شرکت در این دوره ها، توانایی، مهارت، قابلیت های ویژه و به روز مورد نیاز با کسب و کار حوزه بهداشت و درمان و سلامت مدرن را کسب می نمایند.

چه مباحثی در این دوره تدریس می شود؟

برخی سرفصل های دوره MBA سلامت:

  • اصول و قوانین کسب و کار و تجارت در حوزه سلامت
  • مدیریت بازاریابی در مراکز خدمات سلامت
  • تحقیقات بازاریابی در حوزه سلامت
  • تدوین طرح کسب و کار در حوزه سلامت
  • مدیریت عملکرد مراکز خدمات سلامت
  • مدیریت برند در مراکز خدمات سلامت
  • مدیریت منابع انسانی در مراکز خدمات سلامت
  • اصول رفتاری در مراکز خدمات سلامت
  • اصول فنون مذاکره
  • اصول کارآفرینی و نوآوری در حوزه سلامت
  • محیط نوآوری و کارآفرینی در مراکز خدمات سلامت
  • ایده پردازی و خلاقیت
  • حقوق تجارت
  • دیجیتال مارکتینگ

مخاطبان این دوره:

فارغ التحصیلان و دانشجویان رشته های پزشکی و پیراپزشکی، پرستاری، مددکاری و روانشناسی

طول دوره:

طول این دوره 360 ساعت می باشد که در زمان بندی یک ساله برگزار می شود.

اساتید دوره:

در اجرای این دوره از مجرب ترین اساتید و پزشکان فعال در زمینه ی MBA و MBA سلامت بهره مندیم.

صدور مدرک:

مدرک دوره از دانشگاه پیام نور، مورد تایید وزارت علوم و با مهر وزارت امور خارجه صادر می گردد.

مدارک صادر شده قابل ترجمه می باشند.

مقالات MBA سلامت

بازاریابی عصر چهارم: از سنتی تا دیجیتال

خلاصه فصل 3 کتاب بازاریابی عصر چهارم بعضی از مشتریان ترجیحات فردی خودشان را دارند و حمایت از برند مسئله مهمی برایشان نیست… آیا تمام مشتریان واکنش مشابهی در حمایت از برند دارند؟ بعضی از مشتریان ترجیحات فردی خودشان را دارند و حمایت از برند مسئله مهمی برایشان نیست. حتی شاید تجربیاتشان را با دیگران […]

عملکرد شرکت موفق “کانادین تایر”

عملکرد شرکت موفق “کانادین تایر” فصل اول کتاب “برند رهبری در سازمان” شرکت کانادین تایر در 85 سال گذشته موفقیت چشمگیری از نظر مالی و مشتریان داشته است. نگاهی به اهداف و عملکرد شرکت موفق “کانادین تایر“ سال 1922 توسط جی ویلیام بیلز و آلفرد جی بیلز در تورنتو تأسیس شد. در ارائه خدمات به […]

بازاریابی دیجیتال

بازاریابی دیجیتال خلاصه فصل 2 کتاب بازاریابی عصر چهارم تناقض های بازاریابی مثل تعاملات آنلاین و آفلاین، برای مشتریان عصر جدید بازار که بسیار به یکدیگر متصل هستند. چرا شرکت ها، سازمان ها و حتی برندهای معروف در برابر قدرت مشتری مغلوب شده اند؟ تدبیر شما در برابر این حجم از تغییرات بازار، در جهت […]

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت برای مجتمع سلامت تهران محفوظ است.